Resultats de la cerca
Després del Batxillerat, què? Com elaborar un pla de vida professional
Expliquem als estudiants com elaborar un pla de vida que reculli un esbós de les seves futures metes, habilitats i interessos.
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb rel
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.