Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Gairebé humans
A partir d’aspectes relacionats amb l’esquelet i l’estudi de cranis de primats antropomorfs fòssils mirarem d’entendre el procés evolutiu que ha portat cap a la posició bípeda espècies com la nostra.
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIMESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaJOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Mostrant 1-10 de 2.240 elements.