Resultats de la cerca
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.Il·lustració del conte “Carbonet”
Taller d'il·lustració i de treball en grup, en el que entre tots els participants acaben il·lustrant un conte sencer.L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Connectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.