Resultats de la cerca
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.AVENTURA: BOSC VERTICAL, TIROLINES I CIRCUIT D'ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Team Building KAPLA
Taller de construcció per alumnes de 1er a 4t ESO
Calculomates. Generador d'operacions matemàtics
A aquesta pagina pots crear operacions matemàtiques com sumes, restes, multiplicacions, fraccions, derivades i logaritmes.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.
Dracs, de la llegenda a la realitat
Taller teòric i pràctic ideal per Sant Jordi. Busca explicar l'origen de les llegendes dels Dracs, la seva relació amb els rèptils i on els participants podrán veure i tocar diferents animals vius.
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.