Resultats de la cerca
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Recursos per treballar la Unió Europea
Jocs i activitats per aprendre sobre els països, les llengües i les institucions europees.
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.