Resultats de la cerca
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Formació al professorat en Micro Bit
A Labclub oferim formació al professorat en l'ús, tant didàctic com tècnic, de la plataforma de programació educativa Micro Bit.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desecapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.