Resultats de la cerca
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
La vida extraterrestre
Taller d’il·lustració científica amb Iara Chapuis
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.