Resultats de la cerca
ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES - L'Eina per a la vostra persona COCOBE! - programa gratuït
Programa per prevenir, detectar i actuar des de l'escola davant de qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent. l'Eina per a la vostra persona COCOBE!
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
Caius i Faustina us conviden a la seva vil·la
Visita teatralitzada a la vil·la romana dels Munts. Activitat realitzada en les instal·lacions del museu.
LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
El sentiment de pertinença dins el grup, la bona convivència, la comunicació, la confiança, el treball cooperatiu i d'equip, el compromís, la suma de la unicitat i singularitat de cada persona ...
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.