Resultats de la cerca
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.ENXARXATS Prevenció dels riscos en l'us de les xarxes socials i les pantalles
ENXARXATS és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica i divertida, que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
ApS: Vigilants de l'aire
Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Investiguem el Bosc
Descobrirem les característiques i la importància del bosc mediterrani a partir de les nostres pròpies observacions.
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.