Resultats de la cerca
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Globoflèxia Participativa amb Lulú, Panxita i Trotas
Taller participatiu a on aprendrem juntes com fer diferents figures de globus... "Quan surts a passejar El Gos per veure Les Estrelles, pots trobar- te La Serp camuflada en La Daga...
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.