Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Activitats i estades de Neu a Port del Comte
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a Port del Comte esquiant i realitzant altres activitats a la neu. Monitoratge 24h!
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Tallers de construcció KAPLA
Taller on es treballa concentració, equilibri, treball en grup motricitat fina i multitud d'altres aspectes depenen de l'edat dels participants
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.