Resultats de la cerca
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.I tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Els misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.