Resultats de la cerca
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
La Sandàlia de Pitágoras (Barcelona)
Entre les matemàtiques i la música
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
Mostrant 1-10 de 2.243 elements.