Resultats de la cerca
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
La Sandàlia de Pitágoras (Girona)
Entre les matemàtiques i la música
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Caius i Faustina us conviden a la seva vil·la
Visita teatralitzada a la vil·la romana dels Munts. Activitat realitzada en les instal·lacions del museu.
El món de la cèl·lula (Barcelona)
Observacions microscòpiques
Observació Astronomía nocturna amb telescopis astroxperiences.com
Vine i gaudeix d’una màgica nit d’observació estel·lar amb el nostre Taller d’Observació Nocturna amb Telescopis astronòmics, perfecte per a estudiants de primària, secundària, batxillerat i AMPA’s.
Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.
De la imaginació a la pantalla (Tarragona)
Introducció al cinema fantàstic
Mostrant 1-10 de 2.245 elements.