Resultats de la cerca			
			
		
		Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
	Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
	Vaixell de visió submarina
Navega per la incomparable reserva marina de les Illes Medes en un vaixell de visió submarina!
	Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
	Què és la sostenibilitat?
L'alumnat aprendrà sobre sostenibilitat a través d'un debat participatiu, proposant solucions per afrontar les problemàtiques ambientals actuals.
	L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
	Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
	Sonia Delaunay: de la pintura als teixits i la moda
Una aproximació a l'artista Sonia Delaunay com a dissenyadora de teixits i indumentària.
	Mostrant  1-10 de 2.245 elements.