Resultats de la cerca
Prevenció de conductes discriminatòries (TALLER)
El taller s’emmarca dintre de la unitat didàctica confeccionada entre el Dep. D’Ensenyament i la PG-ME per tal d’evitar situacions greus en l’àmbit de la xenofòbia, racisme, homofòbia, etc.
Treballem el retrat
Taller de retrat desenvolupat per treballar aquesta tècnica i les possibilitats d'expressió que ofereix.Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeGeometria a espatlles de gegants (Lleida)
La fascinant relació entre la geometria i la física teòrica
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Sortides de Nadal
Sortides d'un dia per a alumnes d'educació infantil i primària per a celebrar les tradicions nadalenques
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Mostrant 1-10 de 2.245 elements.