Resultats de la cerca
De la imaginació a la pantalla (Girona)
Introducció al cinema fantàstic
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.Realitat Virtual d’Alta Gamma – Una experiència que et deixarà bocabadat!
Celebra el final de curs amb realitat virtual d’alta gamma! Una activitat espectacular, immersiva i pensada perquè els alumnes ho recordin per sempre.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
Mostrant 1-10 de 2.259 elements.