Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

El conte, Fronteres Invisibles

L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.

Cuinem amb la ciència

Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?

Raquetes de neu

Activitats i dinàmiques en un entorn nival amb el Centre Excursionista de Catalunya, on a través de les raquetes podrem progressar per la neu de manera fàcil i segura

Descobrim la Feixa dels Ocells

Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.
Mostrant 1-10 de 2.259 elements.