Resultats de la cerca
Story Femme: mirada i gènere en la cultura audiovisual
"Story Femme" analitza la mirada de gènere en l'audiovisual. Exposa les bases del masclisme i la violència simbòlica vers les dones, fomentant el debat sobre el nexe entre cinema i patriarcat.
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Introducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Mostrant 1-10 de 2.259 elements.