Resultats de la cerca
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Learning Resources
Recursos online amb anglès del National Education Network de Regne Unit. The internet provides a wealth of teaching and learning resources.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Corre Trufa!
Arriba el nou espectacle de la cia Pentina el Gat 100% musica en directe. Un espectacle divertit que fa gaudir a nens, nenes i públic familiar.
PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
FEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Mostrant 1-10 de 2.259 elements.