Resultats de la cerca
Reacció en cadena
Acceptes el repte?
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Explorem l’univers
Taller teòric i pràctic on explorarem l'univers i aprendrem una infinitat de curiositats.
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.