Resultats de la cerca
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Cluedo a la Casa Duran
Hi ha hagut un robatori a la Casa Duran i Sanpere de Cervera mentre se celebrava una festa al saló principal. Vine a descobrir quin objecte s'ha robat.
La vida extraterrestre
Taller d’il·lustració científica amb Iara Chapuis
De la imaginació a la pantalla (Girona)
Introducció al cinema fantàstic
La diversitat de la ment humana (Barcelona)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.