Resultats de la cerca
Robòtica amb Code & Go: La ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Ens imaginarem una ciutat futurista i dissenyarem els seus carrers, edificis, parcs, etc. Després programarem un robot per visitar els diferents elements de la ciutat.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualL'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.