Resultats de la cerca
Lletres d'autor
Tipografies per comunicar i crear
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Aigua, química i molt més
Descobreix les propietats de l'aigua
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
A ritme de nombres i xifres (Lleida)
Matemàtiques fascinants
Vaixells empentats pel vent
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...NO EM RATLLIS!!! Prevenció dels riscos associats al consum de substàncies addictives
NO EM RATLLIS!!! és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sen
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.