Resultats de la cerca
DONA IGUAL! Sensibilització en la igualtat d'oportunitats dona/home enfocada a la inserció professional
DONA IGUAL! és una activitat de teatre/fòrum divertida i engrescadora en la qual es treballa sobre la igualtat d’oportunitats dona / home enfocada a la inserció professional dels joves.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Ruta Verdaguer a la ciutat de Vic
La ruta per la ciutat de Vic, que transcorre per diversos punts de l'època d'estudiant i la vida en torn dels cercles intel·lectuals de Jacint Verdaguer
EXCURSIÓ EN KAYAK A LA COVA DE L'ILLOT DEL CASTELLAR
L’Excursió a la Cova es una activitat de descoberta de les peculiaritats del Parc Natural del Cap de Creus a través de l’experiència inoblidable de navegar en caiac.
Distància curta. Fora de marc: obres de Rineke Dijkstra i Philippe Parreno
Un taller per conèixer l’art contemporani a fons
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Artefacte: una casa objecte (Tarragona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.