Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Descobreix Os de Balaguer fent una Gymkana Turística Digital!
La Gymkana és totalment gratuïta i per jugar-hi només necessites escanejar amb el teu telèfon mòbil el codi QR que trobaràs a la Gymkana d'Os de Balaguer.
Planetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.