Resultats de la cerca
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
EMOCIONA'T AMB L'ART (Museu Deu)
Us heu preguntat alguna vegada per a què serveix l’art? Quina és la seva funció?
VISITES A TV3 i CATALUNYA RADIO
La CCMA ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions en grup per descobrir de prop la televisió i la ràdio pública que cada dia arriba amb els seus continguts a milers d’espectadors.
Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysDEL BRESSOL A LA LLUNA
Narració contada i cantada dels contes de l'editorial Kalandraka Cinc, Lluna, Miau, Ocellet de paper i Violí a càrrec d'una narradora professional.
Alimenta la natura: Creació de menjadores per ocells
Construeix menjadores per ocells amb materials reutilitzats i descobreix quins ocells visitaran la teva creació, fent del teu entorn un lloc més acollidor per a la natura.
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.