Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Veniu a passar el dia
Activitats amb gossos de trineu i altres activitats lúdiques basades en els costums de les antigues tribus boreals
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
ApS: Vigilants de l'aire
Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Follet Fesolet
Un misteriós ésser viu entre nosaltres, aquest antic habitant de la Fageda ens ensenyarà un munt de llegendes i d’històries de la zona volcànica a través de les seves vivències.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.