Resultats de la cerca
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"A ritme de nombres i xifres (Girona)
Matemàtiques fascinants
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratori
Treballs de recerca d'Astronomia
A l'Astronòmica de Sabadell et podem ajudar en el teu treball de recerca d'astronomia. Et podem assessorar, ajudar, pots venir a fer observacions astronòmiques etc... el que necessitis pel teu TDR.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Lleida)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
La memòria històrica (Tarragona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.