Resultats de la cerca
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupLa Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
S'aprendran aquells conceptes basic per orientar-se a la muntanya posant en pràctica, vivenciant i experimentant la utilització de les eines d’orientació com ara el mapa i la brúixola
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Què en saps del VIH/sida? (Barcelona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
Realitat Virtual d’Alta Gamma – Una experiència que et deixarà bocabadat!
Celebra el final de curs amb realitat virtual d’alta gamma! Una activitat espectacular, immersiva i pensada perquè els alumnes ho recordin per sempre.
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.