Resultats de la cerca
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Globoflèxia Participativa amb Lulú, Panxita i Trotas
Taller participatiu a on aprendrem juntes com fer diferents figures de globus... "Quan surts a passejar El Gos per veure Les Estrelles, pots trobar- te La Serp camuflada en La Daga...
PIRAGUA+BICICLETA+RESERVA DE SEBES
Aquest pack d' un dia sencer inclou travessa per l' esectacular meandre de Flix, ruta en bicicleta a la tarda i visita a la Reserva de Sebes. Un dia espectacular!!!
Endinsa't en CosmoCaixa Barcelona
Entrada al museu amb accés a totes les exposicions permanents i temporals
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
VISITA GUIADA AL MUSEU DE LA MEL
L’ABANS I EL DESPRÉS.
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
Ambientalitza't
Ambientalitza’t és un programa d’educació ambiental per conèixer les instal·lacions de tractament d’aigües residuals, potabilització i tractament de residus gestionades pel Consell Comarcal .
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.