Resultats de la cerca
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Descobreix el Museu d'Alcover: El secret dels bandolers
Descobreix el museu d'Alcover mitjançant una gymkana turística virtual!
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàLa química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Coneixerem d'una manera interactiva els principals rapinyaires i mamífers com els mustèlids i cànids, entre d'altres. Buscarem les targetes amagades prèviament per classificar-los segons l'alimentació
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Lluís Companys: una vida d'història
Visita comentada i taller sobre Lluís Companys
LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.