Resultats de la cerca
CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
La Sandàlia de Pitágoras (Girona)
Entre les matemàtiques i la música
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsVisita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Hipstory dels Brodas Bros
Espectacle dinàmic i participatiu que recorre la història del hip-hop amb ball, música i humor. Una experiència educativa i vibrant que connecta amb el públic i encomana ganes de ballar.
Divulgació astronòmia amb Planetari de la ma de astroxperiences.com
Imagina’t immers en un domini ple d’estrelles, on podràs contemplar els planetes en tota la seva glòria i aprendre sobre les seves característiques úniques.
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.