Resultats de la cerca
Parcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
Toc, toc! Qui hi ha?
Espectacle de titelles per a infants des d'1 anys fins a 7 anys. Obra educativa, lúdica i interactiva, que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Investiga la vacuna del VIH (Girona)
Taller d'investigació biomèdica
Buscant pistes. Trobem rastres!
Com podem saber si hi viuen animals en un bosc? Què són els rastres? Quins tipus de rastres hi ha?
Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.
Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
Endrecem el territori
Activitat per a conèixer el procés d'avaluació d'impacte ambiental situant-se en el context geogràfic, geològic, botànic, faunístic i socioeconòmic del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.