Resultats de la cerca
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Jo canto ABBA (Tarragona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Visites per a grups i centres educatius a "Carlos Motta. Pregàries de resistència" al MACBA
Proposem un recorregut per l’obra de Carlos Motta, un artista que, al llarg de més de 25 anys, ha posat el focus en el cos, la dissidència sexual i la colonialitat. A través de formats com l’autoretra
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.