Resultats de la cerca
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Adolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digital
Geometria a espatlles de gegants (Lleida)
La fascinant relació entre la geometria i la física teòrica
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.LABORATORI DE MAR
Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.