Resultats de la cerca
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.