Resultats de la cerca
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques.L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
Vet aquí el rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Estratègies dels éssers vius (Lleida)
Sobreviure al medi
CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsMostrant 1-10 de 2.261 elements.