Resultats de la cerca
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Oferta educativa del Parc Astronòmic del Montsec
Descobreix l’univers com mai no l’havies vist. El Parc Astronòmic està situat a Àger, la Noguera, i és el millor indret de Catalunya per observar el cel:.
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.