Resultats de la cerca
Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Tortuguetes - ODS: Vida submarina
Construïm un joc de portar tortuguetes nounades des dels seus ous fins a la mar. El jugador ha de prémer la tecla associada a cada tortugueta el més ràpid possible per a moure-la cap endavant.
Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
Vola com els falcons
Què són els falcons? I com fan les seves figures humanes? Descobriu el món dels falcons en un taller en què les figures us faran volar com si fóssiu aus de veritat.
OLIMPÍADES INTERNACIONALS de FÍSICA FASE CATALANA
La Societat Catalana de Física anuncia la celebració de la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física. Com a resultat d'aquesta prova s'escolliran els 13 representants de Catalunya.
Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològic
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.