Resultats de la cerca
El primer vi
Activitat orientada a conèixer com va ser la introducció del vi a través de les rèpliques arqueològiques. Ens endinsem en les cultures antigues del mediterrani.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
CONCURS FOTOGRÀFIC "Expressar-se amb imatges"
Activitat d'Educació Emocional per "observar-se a un/a mateix/a, escoltar-se, sentir les emocions, expressar-les, comunicar-se, compartir, cooperar,... per cohesionar el grup"
Caixó de sons
Taller per descobrir el món dels sons
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.STEAM: El sentit comú de les matemàtiques
Cada dia i a tothora, des que ens llevem fins que ens n’anem a dormir, les matemàtiques són al nostre voltant. Més enllà de les fórmules, la seva funció és facilitar-nos la vida de cada dia.
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.