Resultats de la cerca
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.Què en saps del VIH/sida? (Barcelona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
L’Iran en primera persona (Barcelona)
Persépolis, amb Patricia Almarcegui, escriptora experta en l’Iran
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Qui pot passar una frontera? (Lleida)
Videojocs per pensar el món
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Descobrim Tarragona
Descobreix Tarragona mitjançant una gymkana turística virtual!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Mostrant 1-10 de 2.258 elements.