Resultats de la cerca
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
Fromació Trenquem el silenci
Formació per docents on el nostre objectiu es crear un espai obert on poder conscienciar, prevenir i actuar davant de la problemàtica dels abusos a menors.
QUATRE VEGADES MÉS RÀPID QUE EL VENT
Construcció d'un vaixell de vela amb peces de LEGO per emular els velers d'última generació que competeixen superant en quatre vegades la velocitat del mateix vent que els impulsa.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.EXCURSIÓ EN KAYAK A LA COVA DE L'ILLOT DEL CASTELLAR
L’Excursió a la Cova es una activitat de descoberta de les peculiaritats del Parc Natural del Cap de Creus a través de l’experiència inoblidable de navegar en caiac.
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.