Resultats de la cerca
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
VIOLÈNCIA MASCLISTA. COM COMENÇA TOT?
Presentació informativa adreçada a joves per tal d’evitar que aquests puguin ser víctimes susceptibles de possibles maltractaments en l’àmbit de la parella.
Lletres d'autor
Tipografies per comunicar i crear
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.