Resultats de la cerca
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Tallers STEM aeroespacials
Activitats científiques i tecnològiques per despertar vocacions STEM. Coets, drons, sondes, reptes i molt més, amb una mirada inclusiva i 100% pràctica. Descobreix GoSTEM!
Cuinem amb la ciència
Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Fenòmens elèctrics (Girona)
Experiments amb molt de ganxo
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.