Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

MuseuEscape

Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.

Canviem la petjada

Mitjançant aquesta activitat, els participants tindran l'oportunitat única de submergir-se en el fascinant món de l'energia, per descobrir el paper essencial que exerceix en les nostres vides.

Viatge al país de Marmarà

Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.

Invents científics

Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.