Resultats de la cerca
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Primers Trens
Al Museu trobem la col·lecció de locomotores de vapor més important d’Europa situada en un marc incomparable: unes instal·lacions ferroviàries del s. XIX, on es feia el manteniment de les màquines.
Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
Folkids (versió escoles)
Companyia amb més de 40 anys d'història i punt de referència de la majoria de grups i animadors actuals.Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.Taller motivacional en autoocupació i emprenedoria social juvenil (Programa Ocell de Foc Volant)
Taller motivacional dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.