Resultats de la cerca
La importància dels arbres, fem paper reciclat
Taller teòric i pràctic on els participants aprendran la importancia dels arbres i plantes pel planeta i faran paper reciclat artesanal.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...Taller de percussió africana
Taller de percussió africana
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Descobrint les Salines de Cambrils
Sabies que no tota la sal ve del mar? Descobreix com es fa la sal a muntanya, en ple cor del Solsonès.
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Mamut, el gegant extint
Taller d’il·lustració científica amb Hugo Salais
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Mostrant 1-10 de 2.252 elements.