Resultats de la cerca
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
La memòria històrica (Girona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Discover the River Ter
How about learning about the River Ter in English?
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
KAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT
Has sentit mai la història de la tortuga Clementina, els elefants grisos o la princesa Carlota? No? I has vist mai un conte Kamishibai? Tampoc? Doncs aquí tens ho tens!
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Conte: 'El núvol ensopit'
L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.