Resultats de la cerca
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Investiguem un crim
A partir d’un taulell que contextualitza la història detectivesca, es trobaran amb diversos reptes i misteris que han de resoldre amb lògica i enginy.
Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.
Jornades Portes Obertes Online - Graus ESADE
Connecta't a Jornades Portes Obertes Online dels Graus ESADE
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.L'EMPATIA - Habilitat per a la vida
Activitat escolar amb la finalitat que l'alumne adquireixi habilitats empàtiques. Mirada oberta, comunicació efectiva i afectiva, No violència, millor convivència i clima a l'aula
FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
Descobriu la increïble història del bandoler Perot Rocaguinarda
Activitat per explicar què era el bandolerisme a través de la vida i llegendes relacionades amb el bandoler del Lluçanès, Perot Rocaguinarda, un dels nyerros més famosos a l'Europa del s.XVII.
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.